2012. április 17., kedd

                            Zűrös hétfő


Nemsokára beköszöntött a nyár. A napsugár ragyogott a gyönyör kék égen. Mi meg ... hát, mi voltunk a felelősek a Nyári fesztiválért. Ledöbbent az osztály lustább része mikor ezt meghallották. Nekem meg már az arcom előtt volt hogy hogyan fog kinézni a díszlet. Megálmodtam volna az egészet, ha a tanár rám nem szól .
-Lia ! Lia !
-Tessék ? Tessék ? Már kezdődik a feztivál ?
-Figyelj ide kérlek.
Majd tovább mondta a tennivalókat. Én meg már alig vártam hogy kicsengessenek mert anya mára azt ígérte, hogy elmegyünk a jogsimért . Már csak 2 perc volt az órából de... mintha most lelassult volna az idő . Meredten néztem az órámat , ami egyre lassabban és halkabban kattogott , míg végül teljesen leállt. Először azt hittem , hogy elromlott az órám , de körbenéztem a teremben , és minden megállt. Valami hatszor megdörzsöltem a szemem hogy e biztos csak egy újabb képzelet szövődmény. Felálltam az asztalomtól és körbejártam a termet. Mindenkihez odaléptem és megnéztem hogy tényleg megállt az idő , vagy csak kiakarnak szúrni velem . De végül is ... MEGÁLLT AZ IDŐ . Össze-vissza szaladgáltam a teremben és ezt mondogattam : ÚRISTENÚRISTENÚRISTENÚRISTEN. Majd szépen lenyugodtam és leültem a helyemre . Ekkor egy vékonyka hangot hallottam . Először halkan, de egyre csak erősödött a hang és már tisztán hallottam mit mond :
-Gyere a Haramiák Erdejébe...
Azt hittem hogy megint csak a képzeletem játszik velem ... Meg hát .. erre fele nincs olyan hogy Haramiák Erdeje , mert csak a Nyárfák erdeje van, ahova senki sem tud bemenni . Nem tudni miért, de akkor se lehet bemenni. Majd pár másodperc múlva megint működött az órám és újra hallani lehetett az osztály hangját . 
-Amint már mondtam, öt fős csapatokra oszlunk . Andrew , Cintia , Natalya , Eric , Matthew , ti feleltek a nyárfesztivál tisztaságáért.
-Ajj ne már
-Miért pont mi ?
-Követelek egy új beosztást
Majd a tanár nyugodt hangon elmondta nekik hogy ezt már nem lehet visszacsinálni . Majd folytatta 
-Ryan, Sarah , Lia , John , Fred . Ti fogjátok feldíszíteni a fesztivált . Legyen úrrá rajtatok a kreativitásotok.
Emily, Jason , Amy ...
Tovább nem figyeltem hisz minek ? Megkaptam azt amit akartam : azzal a sráccal dolgozhatok akibe totál bele vagyok esve, ráadásul azt amit szeretek : kreálni !
-És ennyi. ha van valami kérdésetek akkor most tegyétek fel őket. Nincs , hát jó , addig is , jó pihenést.
Meg se várta hogy valamelyikünk feltegye a kezét . De mindegy . Irány haza ! 


Úgy döntöttem hogy a rövidebb úton megyek, az erdő mellet . De ahogy mentem hazafelé , egyre csak az  a hang járt a fejemben ami akkor szólalt meg , amikor ténylegesen megállt az idő . Nem bírtam ki hogy az erdő felé ne menjek . De mielőtt betettem volna a lábam , eszembe jutott a jogosítványom .Otthon persze ezt nem fogom elmesélni senkinek mivel.. anya mindig azt mondja az ilyenekre hogy : jajj kicsim már elmúlt április elseje . Szóval mindegy .



2 megjegyzés: