2012. április 18., szerda

                                  Balsors álmok


Aznap mikor hazaértem, kiderült hogy anya mégsem visz el a jogsimért mert bátyámat viszi el. De bakker miért azt a kretént ? EZ ÍGY NEM ÉR ! Mindig a bátyámat rakja előnybe , én meg már gyerekkorom óta kiszorított vagyok. De Istenem azért ez már brutális . Azt hittem hogy végre egyszer foglalkozna velem is annyira nagyon először. De nem. Mindegy nem is érdekel.
- Mivan húgocskám ? Anyuci megint engem választott helyetted ?
-Fogd be Bruce !
-Lia, előttem nem kell szégyelned hogy irigykedsz.
-De NEM IS IRIGYKEDEK ! Téged sosem foglak irigyelni.
Majd elmentem előtte mintha nem is érdekelt volna az egész. És megint hallottam azt a hangot. Már komolyan kezdtem félni hogy vagy agykárosult vagyok vagy én nem tudom hogy mi . De félelmetes . Aztán csak vártam csöndben a szobámban estig.Csak vártam , vártam... és vártam . Egyszer csak hallom hogy csörög a kulcs és nyílik az ajtó. Pár perc múlva szalad fel a bátyám dicsekedve
-Nézd húgocskám , egy jogsi , amit ma én szereztem meeeeeeg
-Mivan bruce ? Agyadra ment a sok bukás és csak most szerzed meg ?
-De attól még én szereztem meg előbb . Szóval : Há , Há és mégegyszer mondom : Há
Aztán felszólt anyu.
-Kész  az ebéd ! 
-Anyuuuuuuuuu ! Hol a játékmacim ?
-ő azthiszem hogy az ágyadon van Laura .
Ó... Majd elfelejtettem mondani .... Van egy húgom is .Laura.Az asztalnál most csöndbe voltam , de általában arról duruzsolok hogy milyen volt a napom.
Ó Lia kicsim ... olyan csöndbe vagy ... Valami baj van ?
-Szerinted ? 
Úgy tesz mintha nem tudná mivan . Hát ez kész.
-Na ? Mi történt ?
-AZ HOGY BRUCE-T VITTED EL A JOGSIÉRT MIKOR NEKEM ÍGÉRTED !
-Ó hogy a tied is ma volt ? Annyira sajnálom ...
-Persze ... Most már legem van
Azzal felrohantam a szobámba aludni . De elég rosszat álmodtam : Bolygók sora ... Földrengés ... Harc... Egy  szörnyeteg ...És én is benne voltam... Ráadásul az egész egy Haramiák Erdeje nevű erdőben volt amien csak nyárfák voltak...  Talán túl sokat olvasgatom azokat a poros varázslatos könyveket .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése